Internet to najszybciej rozwijające się medium komunikacyjne ostatnich lat.
W 2006 r. liczba polskich użytkowników sieci osiągnęła liczbę 13 milionów osób.
To olbrzymi rynek, którego nie można pominąć. Reklama w Internecie to obecnie najtańsza
i najbardziej efektywna forma promocji. Można powiedzieć, że firma nieistniejąca
w Internecie nie istnieje w ogóle.
Pierwszym krokiem w stronę sukcesu jest
zbudowanie własnego serwisu internetowego.
Główne korzyści płynące z posiadania własnego serwisu
- ułatwia dotarcie do nowych klientów
- pozwala na szczegółowe przedstawienie oferty i informacji o firmie bez konieczności drukowania broszur informacyjnych lub zbędnych kontaktów bezpośrednich
- pozwala na elastyczną komunikację z partnerami
- obniża koszta reklamy w docelowym środowisku w porównaniu z tradycyjnymi środkami takimi jak prasa, radio czy telewizja
- umożliwia prowadzenie bezpośredniej sprzedaży swoich produktów za pomocą sklepu internetowego
- profesjonalna strona www buduje pozytywny wizerunek firmy